2015+1

Ένα δωράκι πριν ξεκινήσουμε.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να γράψω έναν απολογισμό για το 2015 ή τους στόχους που έχω βάλει για το 2016, δεδομένου πως δημιούργησα αυτό το blog για να γράφω για ό,τι καλλιτεχνικό εκεί έξω μου τράβηξε την προσοχή κι όχι για τα ενδόμυχά μου. Όλες αυτές τις μέρες σκεφτόμουν αν πρέπει ή όχι να δημοσιεύσω μια ανάρτηση-αντίο. Έπεσα, όμως, πάνω στην αντζέντα που χρησιμοποιούσα πέρσι και, στην τσέπη που έχει, βρήκα ένα σωρό αναμνηστικά που υφαίνουν τον χάρτη του χρόνου που πέρασε.

Παρά την πεσιμιστική μου φύση, πρέπει να παραδεχτώ πως η περσινή χρονιά ήταν μια καλή χρονιά: έζησα σε δύο χώρες, επισκέφθηκα διάφορα μέρη, είδα πολλές ταινίες, διάβασα ένα σωρό βιβλία, πήρα το πτυχίο μου, ανέλαβα διάφορες επαγγελματικές υποχρεώσεις. Αν και έχω διάφορους στόχους για το 2016, θα μπορούσα να τους συνοψίσω λέγοντας απλά να δημιουργήσω όσες περισσότερες όμορφες αναμνήσεις γίνεται.

Τώρα που έκλεισε αυτό το κεφάλαιο, μπορούμε να επιστρέψουμε στα γνωστά. 🙂

One thought on “2015+1

Σχολιάστε

