Ένα ταξίδι στη Σόφια

Απολαμβάνω τις αναρτήσεις για τα ταξίδια, σχεδόν όσο τα ίδια τα ταξίδια! Απ’ τη μία είναι σαν να ξαναζώ τις εμπειρίες κι απ’ την άλλη μου δίνεται η ευκαιρία να τις μοιραστώ… Αλλά ας μη μακρηγορώ: απ’ τις 16 ως τις 20 Νοεμβρίου επισκεφτήκαμε με τον φίλο μου τη Σόφια, την πρωτεύουσα της Βουλγαρίας. Πριν από έναν μήνα περίπου έψαχνα για φθηνά αεροπορικά και, μιας και γνώριζα πως λόγω 17ης Νοεμβρίου τα μαθήματα θα ακυρώνονταν, ένα ταξίδι στη Σόφια φάνταζε ιδανικό: εξαιρετικά ωράρια πτήσεων, απίστευτες τιμές και μια υπέροχη πόλη έτοιμη να την ανακαλύψουμε!

1η μέρα, 16/11

Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί, μιας και η πτήση μας ήταν στις 9. Αν και σε κανέναν δεν αρέσει να ξυπνάει απ’ τα χαράματα, αυτό σήμαινε πως θα φτάναμε νωρίς και θα μπορούσαμε να εξοικειωθούμε με την πόλη.

…ποιος να φανταζόταν πως η Σόφια θα ήταν παγωμένη;

(κρύωνα τόσο πολύ, που δεν έβγαλα τα γάντια μου ούτε καν για να τραβήξω φωτογραφίες!)

2η μέρα, 17/11

Ευτυχώς το επόμενο πρωί ο καιρός είχε ζεστάνει πολύ κι έτσι αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Μουσείο Σοσιαλιστικής Τέχνης, που βρίσκεται λίγες στάσεις πέρα απ’ το κέντρο με το μετρό. Ιδρύθηκε το 2011 και συγκεντρώνει όλα εκείνα τα αγάλματα που βρίσκονταν διάσπαρτα στην πόλη απ’ το 1944 ως το 1989.

Αφού τσιμπήσαμε κάτι κι ήπιαμε έναν ζεστό καφέ, επιστρέψαμε για βόλτα στην πόλη…

…επισκεφτήκαμε ένα παράρτημα της Εθνικής Πινακοθήκης…

…κι απολαύσαμε το ηλιοβασίλεμα.

3η μέρα, 18/11

Την τρίτη μέρα επισκεφτήκαμε το Εθνικό Παλάτι Κουλτούρας (NDK στα βουλγαρικά), ένα τεράστιο εκθεσιακό κέντρο όπου διδραματίζονται πάσης φύσεως πολιτιστικά δρώμενα κι έχει την ακόλουθη θέα…

Θέλαμε να πάμε και στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης αλλά, δυστυχώς, μόλις φτάσαμε διαπιστώσαμε πως γινόντουσαν έργα. Έτσι τριγυρίσαμε λίγο ακόμη…

…και καταλήξαμε στην Εθνική Πινακοθήκη που στεγάζεται στο Βασιλικό Παλάτι και φιλοξενεί πάνω από 50,000 έργα βουλγαρικής τέχνης.

N. V. Gogol by Olga Bulgakova, Russia

4η μέρα, 19/11

Η τέταρτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο. Πήραμε το τρόλλεϊ υπ’αριθμόν 2 και μετά από μια εικοσάλεπτη βόλτα βρεθήκαμε καταμεσής ενός απίστευτου τοπίου και μέσα σ’ ένα μαγευτικό κτήριο. Πάντα έχει ενδιαφέρον να βλέπουμε πώς αντιλαμβάνονται και παρουσιάζουν την ιστορία οι γείτονες χώρες…

5η μέρα, 20/11

Έχοντας ήδη επισκεφτεί όσα μέρη θέλαμε η χθεσινή μέρα ήταν η πιο χαλαρή. Μετά το check out κάναμε μια βόλτα στο κέντρο, ρίξαμε μια ματιά στην υπαίθρια αγορά, φάγαμε το τελευταίο μας γεύμα στη Σόφια κι ήμασταν έτοιμοι για αναχώρηση…

Το ταξίδι αυτό πέρα από υπέροχο ήταν κι απαραίτητο, αν αναλογιστεί κανείς όλη αυτή την πίεση των προηγούμενων εβδομάδων. Ελπίζω να απολαύσατε τις φωτογραφίες και να προστέθηκε η Σόφια στους μελλοντικούς σας προορισμούς!

Μέρη που αναφέρθηκαν:

Το σπιτάκι μας στο Airbnb.

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας: